Ondernemer op weg naar nul

Steeds meer ondernemers zijn op weg naar nul. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis .

vrachtwagen-van-breytner-voor-bouwplaats

Bakker Arkel

op weg naar nul

“Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.”

Bakker Arkel op weg
naar nul
Bouwbedrijf Bakker Arkel rijdt voor bouw- en onderhoudsprojecten met zo’n 30 dieselbussen rond binnen de toekomstige ZES-zone. Voor de meeste ritten rijden deze bussen maximaal 200 km per dag. Het bedrijf is de overstap naar uitstootvrij vervoer gestart met de aanschaf van een eerste elektrische bestelauto. Deze wordt ’s nachts met zonnepanelen opgeladen op het terrein in Arkel.

Wagenparkbeheer Jeroen Spruit is enthousiast: “Het rijdt goed en ook de actieradius is voldoende. In de toekomst willen we alle bestelbussen vervangen door een uitstootvrije variant, elektrisch of op waterstof.”

Wek je eigen energie op
Met zelf opgewekte energie heb je ‘gratis’ elektriciteit. Als je dat hebt geregeld, zijn de volgende stappen makkelijker én goedkoper. Deel je plannen met het personeel Begin met mensen die enthousiast zijn. Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.

Gewoon beginnen
De auto is duurder in aanschaf, maar de kosten verdien je op lange termijn terug. Kijk niet naar de bezwaren, maar naar de mogelijkheden. Je moet gewoon beginnen!

Zelf een stap zetten op weg naar nul?

Probeer nu gratis en vrijblijvend schoon vervoer uit

weg-in-rotterdam

Videivid

op weg naar nul

“Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.”

Bakker Arkel op weg
naar nul
Bouwbedrijf Bakker Arkel rijdt voor bouw- en onderhoudsprojecten met zo’n 30 dieselbussen rond binnen de toekomstige ZES-zone. Voor de meeste ritten rijden deze bussen maximaal 200 km per dag. Het bedrijf is de overstap naar uitstootvrij vervoer gestart met de aanschaf van een eerste elektrische bestelauto. Deze wordt ’s nachts met zonnepanelen opgeladen op het terrein in Arkel.

Wagenparkbeheer Jeroen Spruit is enthousiast: “Het rijdt goed en ook de actieradius is voldoende. In de toekomst willen we alle bestelbussen vervangen door een uitstootvrije variant, elektrisch of op waterstof.”

Wek je eigen energie op
Met zelf opgewekte energie heb je ‘gratis’ elektriciteit. Als je dat hebt geregeld, zijn de volgende stappen makkelijker én goedkoper. Deel je plannen met het personeel Begin met mensen die enthousiast zijn. Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.

Gewoon beginnen
De auto is duurder in aanschaf, maar de kosten verdien je op lange termijn terug. Kijk niet naar de bezwaren, maar naar de mogelijkheden. Je moet gewoon beginnen!

Zelf een stap zetten op weg naar nul?

Probeer nu gratis en vrijblijvend schoon vervoer uit

weg-in-rotterdam

Test

op weg naar nul

“Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.”

Bakker Arkel op weg
naar nul
Bouwbedrijf Bakker Arkel rijdt voor bouw- en onderhoudsprojecten met zo’n 30 dieselbussen rond binnen de toekomstige ZES-zone. Voor de meeste ritten rijden deze bussen maximaal 200 km per dag. Het bedrijf is de overstap naar uitstootvrij vervoer gestart met de aanschaf van een eerste elektrische bestelauto. Deze wordt ’s nachts met zonnepanelen opgeladen op het terrein in Arkel.

Wagenparkbeheer Jeroen Spruit is enthousiast: “Het rijdt goed en ook de actieradius is voldoende. In de toekomst willen we alle bestelbussen vervangen door een uitstootvrije variant, elektrisch of op waterstof.”

Wek je eigen energie op
Met zelf opgewekte energie heb je ‘gratis’ elektriciteit. Als je dat hebt geregeld, zijn de volgende stappen makkelijker én goedkoper. Deel je plannen met het personeel Begin met mensen die enthousiast zijn. Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.

Gewoon beginnen
De auto is duurder in aanschaf, maar de kosten verdien je op lange termijn terug. Kijk niet naar de bezwaren, maar naar de mogelijkheden. Je moet gewoon beginnen!

Zelf een stap zetten op weg naar nul?

Probeer nu gratis en vrijblijvend schoon vervoer uit

weg-in-rotterdam

Test

op weg naar nul

“Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.”

Bakker Arkel op weg
naar nul
Bouwbedrijf Bakker Arkel rijdt voor bouw- en onderhoudsprojecten met zo’n 30 dieselbussen rond binnen de toekomstige ZES-zone. Voor de meeste ritten rijden deze bussen maximaal 200 km per dag. Het bedrijf is de overstap naar uitstootvrij vervoer gestart met de aanschaf van een eerste elektrische bestelauto. Deze wordt ’s nachts met zonnepanelen opgeladen op het terrein in Arkel.

Wagenparkbeheer Jeroen Spruit is enthousiast: “Het rijdt goed en ook de actieradius is voldoende. In de toekomst willen we alle bestelbussen vervangen door een uitstootvrije variant, elektrisch of op waterstof.”

Wek je eigen energie op
Met zelf opgewekte energie heb je ‘gratis’ elektriciteit. Als je dat hebt geregeld, zijn de volgende stappen makkelijker én goedkoper. Deel je plannen met het personeel Begin met mensen die enthousiast zijn. Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.

Gewoon beginnen
De auto is duurder in aanschaf, maar de kosten verdien je op lange termijn terug. Kijk niet naar de bezwaren, maar naar de mogelijkheden. Je moet gewoon beginnen!

Zelf een stap zetten op weg naar nul?

Probeer nu gratis en vrijblijvend schoon vervoer uit

weg-in-rotterdam

Dudok

op weg naar nul

“Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.”

Bakker Arkel op weg
naar nul
Bouwbedrijf Bakker Arkel rijdt voor bouw- en onderhoudsprojecten met zo’n 30 dieselbussen rond binnen de toekomstige ZES-zone. Voor de meeste ritten rijden deze bussen maximaal 200 km per dag. Het bedrijf is de overstap naar uitstootvrij vervoer gestart met de aanschaf van een eerste elektrische bestelauto. Deze wordt ’s nachts met zonnepanelen opgeladen op het terrein in Arkel.

Wagenparkbeheer Jeroen Spruit is enthousiast: “Het rijdt goed en ook de actieradius is voldoende. In de toekomst willen we alle bestelbussen vervangen door een uitstootvrije variant, elektrisch of op waterstof.”

Wek je eigen energie op
Met zelf opgewekte energie heb je ‘gratis’ elektriciteit. Als je dat hebt geregeld, zijn de volgende stappen makkelijker én goedkoper. Deel je plannen met het personeel Begin met mensen die enthousiast zijn. Vraag maar eens ‘wie wil er in een elektrische auto rijden?’ Dat zijn er meer dan je misschien denkt.

Gewoon beginnen
De auto is duurder in aanschaf, maar de kosten verdien je op lange termijn terug. Kijk niet naar de bezwaren, maar naar de mogelijkheden. Je moet gewoon beginnen!

Zelf een stap zetten op weg naar nul?

Probeer nu gratis en vrijblijvend schoon vervoer uit

Blijf op
de hoogte

Aanmelden nieuwsbrief

Initiatief van:

Plugin 010 - Het kennisevenement van Logistiek 010 - Donderdag 30 maart - Laat ons weten of je er bij bent!